خب! شاید به یک تعطیلات بلند مدت نزدیک شویم و به تبع آن تصمیم بگیریم تا به مسافرتی چند روزه برویم؛ اما اگر اکثر کارهای اداری و تجاری خود را با ایمیل انجام دهید، ممکن است تا در این چند روز نگران ایمیل‌های دریافتی و یا پاسخ به آن‌ها شوید. با ما باشید تا به یک نکته زیبا و کاربردی جیمیل پی ببرید.

اگر Gmail را به عنوان سرویس دهنده نامه‌های الکترونیکی خود انتخاب کرده‌اید، باید بدانید در نرم افزار جی‌میل، قسمتی وجود دارد با نام Vacation responder! بله دقیقا همان چیزی است که به فکرش بودیم. پس با فعال کردن آن خیالمان از این بابت راحت خواهد شد و ایمیل‌های ورودی شما به طور خودکار پاسخ داده خواهد شد. به همین دلیل دیگر نیازی نیست تا در تعطیلات به جای خوش‌گذرانی با خود یک گجت حمل کرده و به ایمیل‌هایتان پاسخ دهید.

برای فعال کردن این ویژگی، نرم افزار جی‌میل را در اسمارت فون یا تبلت اندرویدی خود باز کرده و به قسمت تنظیمات آن بروید.

Go-to-Gmail-settings-and-pick-your-account

در این قسمت ایمیل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در منوی بعدی، گزینه Vacation Responder را فعال کنید. پس از لمس این گزینه، منویی باز می‌شود که در قسمت Subject تیتر ایمیل خود و در قسمت message پیام مورد نظر خود را وارد نمایید. همچنین در قسمت‌های Start و End می‌توانید بازه زمانی خود را مشخص کنید. پس از پایان انجام تنظیمات گزینه Done را لمس نمایید.

Find-Vacation-responder-and-enable-it

به همین راحتی می‌توانید به ایمیل‌های ورودی خود به صورت خودکار پاسخ دهید.

همچنین اگر از ایمیل خود در جهت انجام کارهای تجاری استفاده می‌کنید، می‌توانید به طور دائم این قابلیت را فعال نگاه دارید تا به محض دریافت ایمیل، تأییدیه‌ای برای فرستنده ارسال شود!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: